Hur många lingon?

I kväll har jag varit på bio med Kristin. Vi såg filmen om Glada Hudik-teatern, Hur många lingon finns det i världen?
Det var en riktigt rolig och härlig film! På slutet kunde jag inte sluta le. :) Många skratt blev det under hela filmen.

Nu har vi tagit oss igenom över halva veckan igen! Tänk vad tiden går snabbt! När jag cyklade hem från bion slog det mig att det inte var mörkt än, trots att klockan närmade sig 21.00! Åh vad härligt när det blir ljusare, varmare och mer och mer bart på marken. Längtar till sommaren! Snön har försvunnit riktigt snabbt! Det är inte mycket kvar nu. :) När som helst kan vi nog få en liten "värmebölja" då vi kan gå utan jacka. Brukar ju oftast komma nån sån liten period under april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0