Lugn påskhelg

Den här förkylningen vill inte försvinna. Hostan är värst...det är ju så jobbigt! Och så är jag snorig och hes. Men jag har inte känt av någon feber nån gång. Fast det behöver inte betyda att jag inte har haft någon.
Jag har bestämt mig för att det får bli en lugn påskhelg i år. Har ingen lust att trängas med folk på krogen och gå runt och hosta där. Dessutom är det nog inte så bra för min hals om man ska prata med någon där, för man måste ju skrika för att höras.
Så helgen blir som vilken helg som helst, fast dubbelt så lång. :)
Idag är det jättefint väder igen. Man vill ju bara vara ute, men samtidigt känner jag att jag ska vara lite försiktig. Kan ju inte ta en promenad eller så, så det kanske blir en stund på balkongen idag igen.
Men först lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0