Promenad

På jobbet blev utbildningen lite flummig idag. Det berodde nog på en blandning av sega system och en trött och lite smått oförberedd utbildare. :) Men det gick väl ok ändå. Det som känns skönast är att jag inte skäms eller blir nervös när jag säger fel eller blir osäker på det jag utbildar i. Då märker jag hur pass bekväm jag blivit med att stå framför folk. I skolan var ju det värsta som kunde hända att man sa fel eller nåt.

Efter jobbet blev det en skön promenad med Kristin. Nu måste jag försöka att ta några promenader i veckan! Var skönt att prata av sig lite och när jag berättade om mina semesterplaner så blev jag så peppad! Jag vill verkligen göra detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0