Semesterplaner

En seg lördag utan speciellt mycket aktiviteter. :) Tänk att tiden kan gå så fort när man knappt gör nånting! När man t.ex. sitter vid datan.
Har iaf diskat undan det mesta. Men inte mycket mer än det. Men det är ju ganska skönt också. Ska försöka att inte känna att jag "måste" göra något. 
Har åtminstone inte bara suttit med facebook och bloggar när jag suttit vid datorn. Jag har suttit och planerat inför sommaren. Sökt resor, hotell och allt möjligt. Jag hoppas verkligen på att kunna göra det jag planerar.

Jag och Sandra ska ta en "bästis-weekend" i London och det ser jag verkligen fram emot! Har kollat på flyg och hotell.
Sen har jag även kollat upp lite mer om Schweiz. Det skulle vara häftigt att resa runt där lite faktiskt. Jag hoppas att jag kommer att lära känna nån på vägen, eftersom jag antar att jag åker själv. Har tänkt försöka besöka ett par av dom större städerna och så en ort där man kan prova på lite olika "naturäventyr". Skärmflygning vill jag definitivt testa! Jag kanske är snäll mot min familj och mina vänner och hoppar över fallskärmshoppning. :) Så då tar jag det näst bästa. Tänk att göra det i den naturen, med Alperna som vy! Sen kanske det blir lite vandring, cykling, ridning. Vi får se. :) Och så åker jag nog tåg mellan platserna.
Det skulle vara lite trist om det inte blir av, nu när jag har kollat upp en hel del om det, och när jag har skrivit om det här. Men i första hand blir det ju London-resan och det går ju en del pengar både där och om jag åker till Schweiz.
Så nu försöker jag att spara så mycket som möjligt.
Men en sak som jag nog måste göra om jag ska klara av lite fysiskt krävande naturupplevelser, är ju att börja träna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0