Spindel!

Usch, i morse hade jag en stor spindel i min lägenhet. :/ Jag såg den först när jag var på väg från badrummet till sovrummet för att ta på mig kläder. Den var precis vid golvlisten och så började den krypa precis när jag gick över den. Sen var den borta när jag kom ut från sovrummet igen och jag gick och tittade efter den. Man vill ju gärna ha koll på var den är. Jag såg den inget mer, förrän jag skulle gå till jobbet. När jag sträckte mig efter väskan såg jag att den satt på pallen där väskan låg, precis under handtagen. Jag vill ju gärna få bort den så jag inte behövde oroa mig när jag kom hem, men feg (och seg) som jag är så hann den krypa in mellan pallen och väggen så jag inte fick tag på den, så det var bara att gå till jobbet (något försenad pga spindeln).
Fy, jag hatar verkligen spindlar!
Så nu undrar jag var den har tagit vägen. Gömmer den sig någonstans, hittade den ut eller har Zelda tagit den?
Nu kommer jag nog att vara lite nojig ett tag. Det brukar kunna ta några dagar innan jag går runt helt fritt utan att fundera över den och titta överallt där man sätter fötterna.

Nu väntar jag på att Sophia ska komma och fika lite. Trevligt med lite sällskap. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0