Studera?

I morgon är det sista dagen att anmäla sig till högskola och eftersom det är After work på jobbet så kommer jag inte att hinna kolla nånting då, så i kväll satte jag mig för att leta efter utbildningar. Och jag hittade utbildningar som jag inte har upptäckt förut, och jag kanske har hittat precis rätt utbildning för mig! Det känns verkligen som att det kan vara rätt inriktning. Information och kommunikation, att uttrycka sig i skrift. Det kanske är därför jag inte har börjat plugga än (omedvetet), för att jag har väntat på att hitta rätt.
Kanske det bästa av allt är att utbildningarna är i Stockholm. :)
Men om jag börjar i höst återstår att se, både eftersom jag inte vet om jag kommer in och på grund av hur planerna ser ut på jobbet under hösten. Men nu kanske jag i alla fall vet vad jag ska sikta in mig på. Men jag hoppas att det inte är svårt att komma in på. Får se när antagningsbeskedet kommer. Annars kanske det får bli ännu ett högskoleprov till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0