Hoppfullt

Har idag pratat med Telia igen och det lät på den killen som att sånt här brukar lösa sig. Han hade varit med om samma sak flera gånger förut med samma företag. Tror att dom vill behålla sitt rykte, så jag tror att dom kommer att hjälpa till om inte Dialect går med på att jag skickar tillbaka datorn och dom meddelar Telia att dom inte ska ta betalt. Fortsättning följer....


Den här veckan har träningen satt igång. Var och tränade Afro i måndags och det var ganska roligt. Jag kan ha haft ett tillräckligt långt uppehåll från det för att tycka att det är kul igen, så jag ska nog fortsätta gå på det.
Igår testade jag Bodystep. Det var säkert nästan 15 år sen jag tränade det sist. Det var svårare att hänga med än jag trodde det skulle vara. Man måste nog vänja sig vid att träna med brädan och med en lite annan rytm i träningen än man är van vid. Har nog aldrig haft så dålig koordination som jag hade på det passet! Men det ska nog gå bättre och bättre. Bra träning var det i alla fall. Har nog aldrig varit så svettig! Svettades på ställen jag nog aldrig svettats på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0