Bad!

I morse åkte jag till Delsbo för att bada med Sandra och barnen. Jätteroligt hade vi och efter en stund hade vi hela bassängen för oss själva! Riktigt lyxigt!
Efteråt åkte jag tillbaka till Ljusdal och mötte Adele för att gå och fika. Åt en gudomligt god men mastig nougatkaka! Gick och köpte en såsslev som jag även hade köpt till "paketleken" på jobbet. Köpte den sista dom hade så jag hade tur. :) Köpte även en t-shirt på Fifty-Fifty och avslutade på Systemet och köpte lite vin och cider.

I går var ju Caroline och Malena här. Väldigt trevligt. Åt skräpmat, pratade och spelade spel. Vi började smida några planer också. En 30-årsfest i Köpenhamn, ett fallskärmshopp i sommar som vår 30-årspresent till oss själva och så fick jag även frågan om att följa med i två veckor till Vietnam i februari. Åh vad jag är sugen på det! Måste bara kolla med jobbet om det funkar och så.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fallskärmshopp sa du inget om när jag pratade med dig i telefon!

2011-12-30 @ 23:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0