Danish

I dag har jag suttit större delen av dagen och lyssnat på danska. Vi hade möte med ett företag som levererar ett system vi använder och det är ett danskt företag. Det gick ganska bra tycker jag. Förstog inte riktigt allt, men rätt så mycket. Eventuellt ska jag prata med honom i telefon på måndag, om en sak jag frågade om. Det känns lite värre för det blir lite tydligare om jag inte förstår. :) Blev dessutom bjuden på lunch av jobbet och är fortfarande mätt, så det blir ingen middag i kväll! Efter jobbet åkte jag och köpte dom sista julklapparna. Skönt att ha det klart. :) Nu ska dom bara slås in. Fast jag väntar fortfarande på några saker som jag har beställt också, så alla klappar har jag inte hemma än. Nu är det bara en dag kvar till helg och då är det julfest/julbord med jobbet! Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0