Pyssel

I dag ska jag baka till morgondagens pysseldag med tjejerna. Tänkte göra en pepparkakscheescake och mariannetryffel. Cheescaken har jag aldrig gjort så det blir spännande. Tryffeln gjorde jag förra året och den var sååå god! Är bara tvungen att göra den i år igen. :) Ska pyssla lite i dag också tänkte jag. Men klockan rinner ju iväg snabbare än man tror så får se hur mycket jag hinner. Men har många julkort kvar att göra så det är nog bäst att jag sätter mig med det redan i dag. I går var det Idol-final och jag är jätteglad att Amanda vann! Det förtjänade hon! Har hållit på henne hela tiden. Det kändes lite vemodigt att det var sista säsongen. Undrar vad som kommer i stället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0