Sista veckan!

I går blev det pizza, precis som planerat, men jag åkte till Sandra och fick sällskap. :) Alltid lika trevligt! Blev kvar där längre än jag hade tänkt, som vanligt. Vi satt och pratade och pratade. Och åt pizza däremellan. :) Det jobbigaste var att det vräkte ner snö när jag åkte hem. Men det gick bra. Körde i kapp plogbilen precis innan Ljusdal så det var nog därför vägen var ganska bra att köra. Var ganska trött i dag eftersom jag la mig lite sent i går och inte hade sovit så jättemycket resten av helgen heller. Men jag har suttit med mail i dag så det har gått bra. I kväll var jag på bio med Therese. Sherlock Holmes 2. Den var bra och framför allt väldigt snyggt gjord. Fyra dagar kvar att jobba nu innan jul! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0