What´s new?

Ja, då har det gått några dagar sen sist.
I fredags efter jobbet fixade jag tacos till mig, Kristin och Sophia och vi hade en trevlig kväll med en massa snack. :)
På lördagen åkte jag, Sandra och hennes kompis Marie till Hudik för att julshoppa. Förutom ett par vinterskor till mig själv blev det några julklappar så nu har jag i alla fall börjat med klappinköpen. Men det är några kvar att fixa. Hoppas jag hittar något bra.
Efter shoppandet åkte jag hem och duschade och fixade till mig för att sen åka till Sandra. Vi tre tjejer som var och shoppade träffades där för att förfesta lite och sen åka till Svanbacken i Bjuråker där det var vad dom kallade Ladies night. En trevlig kväll men tyvärr blev jag supertrött mot slutet. När vi skulle hem till Sandra för att sova hade vi ingen skjuts och hade problem med att hitta någon som skulle åt samma håll som vi. Till slut frågade vi en tjej som var där och hämtade ett annat gäng om hon kunde hämta oss sen, vilket hon skulle göra. Vi var dock inte helt säkra på att hon skulle komma så vi började gå i mörkret. :) Efter att ha gått ett tag så kom hon efter vägen och stannade och plockade upp oss. :)

Annars har det inte hänt så mycket. Längtar tills det blir helg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0