-1

Nu (15.30) har jag precis kommit tillbaka från min lunch. Jobbar kväll i dag, till 19.00. Sen blir det hem och lägga sig i tv-soffan.
Ställde mig på vågen i morse och ett kg har jag nu tappat av semesterkilona, hälften kvar. Sen är jag tillbaka där jag var innan jag åkte, efter att ha gått ner lite under januari.
Sen ska jag fortsätta försöka gå ner ett par till.
Känner mig duktig som håller mig från att äta godis. Köpte ju med mig lite från taxfree, som fortfarande ligger oöppnat. Hade tänkt fråga om mamma och pappa ville förvara det åt mig, men det behövs nog inte. :) Bestämmer jag mig, så klarar jag att hålla mig. Och nu är jag mer bestämd än på länge.
Tyvärr är det ju det här med fikabröd som kan ställa till det lite. Man vill ju gärna ta nåt ibland på kvällarna, något annat än mackor eller frukt. Och i helgen är jag sugen på att baka en del. Har bakat så lite på sista tiden. Så det blir nog lite bakning så får jag försöka att inte äta så mycket.

I morgon ska jag till tandläkaren...usch. Dom ringde i måndags och frågade om jag vill komma på torsdag för dom hade fått ett återbud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0