Gott gott i gott gott

Efter jobbet blev det som sagt lite bakning. Gjorde chokladmuffins med bitar av mjölkchoklad och vit choklad i. Mums!
Sen blev det middag, den gamla vanliga fredagsmiddagen nachos. Tror jag åt lite för mycket. Blev så spänd i magen, typ magknip. Men jag kunde ju inte låta bli att provsmaka en muffin. :)
Och det blev lite mjölkchoklad över, så ikväll har jag fuskat lite och ätit lite choklad. Det var ingen idé att spara så lite.

Och annars då? Händer inte särskilt mycket just nu. Det kanske är därför bloggen känns lite tråkig nu för tiden. :) Jag får se om jag orkar berätta lite mer om resan ikväll. Skjuter ju bara upp det hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0