Som jag sa...

När man inte letar hittar man. :) Det räckte med en affär så var det köpstopp för mig sen! Hittade en massa fina kläder på Gina Tricot. Så nu har man lite nytt att lägga in i garderoben inför våren. :) Ska rensa ut lite gammalt urväxt nån dag.

Idag har det varit audition till Körslaget i Järvsö. Tänkte tanken om man skulle söka. Det hade varit roligt att testa. Men först och främst skulle jag ju till Hudik idag och OM jag nu skulle gå vidare (vilket jag inte hade haft så höga förhoppningar om) så hade tidpunkten passat dåligt med tanke på utbildningen som drar i gång på jobbet. Jag antar att man måste vara borta en hel del från jobbet om man ska vara med och det har jag varken råd eller tid med.
Det ska bli spännande att se vilka som kommer med! Borde ju vara åtminstone nån man känner igen. Hoppas dom får vara med ända till finalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0