Trevlig lördagskväll

Igår var jag hos Sophia. En tjej som jobbade på DHL när jag började där. Vi umgicks aldrig privat och har inte haft någon kontakt efter att hon slutade, men har träffat på varandra på köpingen lite då och då och stått och pratat en massa. Till slut tog Sophia tag i saken och bjöd hem mig på middag. :) Hon gjorde tacos, alltid lika gott! Och sen satt vi och pratade i flera timmar. Väldigt trevligt var det!

Idag ska Sandra komma och hälsa på. Alltid lika kul att träffa henne!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack sötnos! Vaknade med världens tennisboll i halsen. Skit skit skit!

Vill absolut träffas inom en snar framtid vännen! :-) Bara jag piggnat på mig så ska vi träffas bums!

2011-02-16 @ 09:42:31
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0