Förtydligande

Vill bara påpeka en sak, nu när jag läste mitt senaste inlägg igen. Mina förhoppningar av året har jag inte skrivit i någon särskild ordning.
Jag vill ju t.ex. mycket hellre att min familj och mina vänner är lyckliga än att jag får fler läsare av min blogg. :)

Nu är vårat lilla nyårsfirande slut. En trevlig och stillsam kväll har det varit. Zelda var lite skraj när dom sköt raketer utanför. Stackars liten... Och det känns ju inte så roligt att veta att hon har varit ensam varje nyår tidigare. Men hon hämtar sig snabbt iaf. Tror mest att hon undrar vad som pågår, mer än att hon är rädd egentligen.
Nu är jag trött så jag tror jag går och lägger mig, en timme in på det nya året. Eller så tittar jag klart på filmen på 1:an... Får se om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: Jon

Men Lena det förstod vi väl att familjen kommer först :) Gott Nytt År på dig!

2011-01-01 @ 10:56:18
Postat av: Lena

Jo, det tror och hoppas jag att alla förstår, men det såg ändå så dumt ut när jag läste det! Gott nytt år!

2011-01-01 @ 12:21:41
URL: http://itsanewyear.blogg.se/
Postat av: Jon

Hehe. Ja man kan ju tolka allt fel om man vill, men alla som har träffat dig vet ju iaf hur det är :)

2011-01-01 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0