Härlig fredag

Hade ju i och för sig varit mycket härligare om jag hade varit ledig. Satt på jobbet och tittade ut på det fina vädret. Klarblå himmel och bara några minusgrader. Perfekt skiddag! Synd att den dagen inte var igår, men jag hoppas att det blir en lika fin dag i morgon istället.
Ikväll har Let´s dance dragit igång. Roligt! Ska även se Stekta gröna tomater. Jättelängesen jag såg den och så blev jag sugen på att se den för några veckor sen, så jag tog hem den från Lovefilm. Det enda jag minns av den är att jag tyckte den var bra och att en person fastnar med skon i järnvägsspåret! Inte mycket jag minns alltså. :)
Ska nog lyxa till det med lite Ben & Jerry´s-glass ikväll också. Fish food, min favorit! Har haft den oöppnad i frysen en vecka. Det är väl bra gjort?! Och inte har jag ätit nåt godis på en vecka heller. Dock lite fikabröd, så man kan väl inte vara så stolt ändå. :)

Såg precis att programmet Masterchef Sverige ska börja på onsdag. Kul! Har precis börjat följa Masterchef USA också. Har insett att jag gillar att titta på kockprogram. Man kanske skulle satsa på en karriär som kock. :) Eller konditor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0