Lenas årskrönika

Istället för att lista månad för månad så tänkte jag dela med mig av höjdpunkterna under året.

¤ Barcelona med familjen i mars. Underbar stad dit jag vill åka tillbaka, kanske under 2011!
¤ Bounce i Globen i april, deras sista konsert.
¤ Stockholm en vecka i juli, med bl.a. en dag på Kolmården
¤ Takida på Freluga Trädgårdsscen i juli
¤ Ulf Lundell på Gröna Lund i juli
¤ Ulf Lundell/Takida i Sundsvall i augusti
¤ Ett besök hos kusinen i Uppsala i augusti
¤ Stockholm/Uppsala i oktober

Höjdpunkter för nära och kära:
¤ Emma träffar Jocke <3
¤ Kristins födelsedagsfest som vi fick vara med på och överraska henne ordentligt! Mycket rolig kväll!
¤ Två av mina kusiner får barn
¤ Marcus friar till Lina
¤ Anna får göra sin operation
¤ Therese väntar sitt andra barn

Jobbmässigt började året i kaos med helt nya arbetsuppgifter. Men vi klarade av det!
Och så var det utbildningarna jag fick hålla som var lite av en höjdpunkt för mig på jobbet. :)

Kanske har glömt nån stor händelse, men då får det vara så. :)

Vad är det största som hänt dig under 2010?


Kommentarer
Postat av: Kristinen

Vi hade en lugn och mysig afton igår :-) William var med oss och åt men sen drog han iväg för att hänga med några polare, så jag och Johan burrade ner oss i soffan och kikade på film och åt ost&kex :-) Väldigt skönt!

Hade du en bra kväll igår?

2011-01-01 @ 21:02:42
URL: http://www.thetimeisnow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0