Promenad

För varmt idag också, så det fick bli en promenad idag igen. Känner mig duktig som har varit ute och gått tre dagar i rad nu.
Inser ju också att det är bäst att träna själv. Många säger ju att det är lättare om man är två, för då kan man peppa varann, men för mig är det nog tvärtom. När jag väl bestämmer mig så tar jag mig ju ut och tränar, men om jag skulle ha en träningskompis som känner för att hoppa över träningen nån dag så blir det oftast så att jag också gör det. Och när jag är själv kan jag träna när jag vill, vad jag vill och i det tempot jag vill.

Ensam är stark! :)

I morgon blir det för övrigt en vilodag eftersom jag jobbar till 18.00. Då är det säkert perfekt skidväder! På torsdag hoppas jag på att kunna åka skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0