Skiing!

Äntligen blev det väder för att åka skidor! Det var isigt efter dom senaste dagarnas varmgrader och regn, men det gjorde att det blev bra glid. Och ändå var det inte bakhalt, så det var jättebra skidföre. Åkte slingan på 3 km, och funderade på andra varvet om det skulle få räcka, men bestämde mig för att köra ett till, så totalt blev det 9 km. Det kändes bra. Längsta rundan hittills på säsongen.
Det värsta var väl att det var så mycket folk där. Märkte inte av det så mycket i spåret, men vid starten så var det en massa barn som var där på skidskola. Och så föräldrarna som tittade på. Och jag har lite svårt att veta var det är ok att åka när dom är där, så det är lite jobbigt att åka emellan alla folk. Men som tur var så var jag på slutet av mitt sista varv när dom kom igång och hade små skidtävlingar. :) Annars hade det nog blivit en kortare runda, för jag hade inte velat hamna mitt i små barns tävlingar!

För övrigt fick jag ett erbjudande på jobbet idag, att åka med till vår terminal på Arlanda i morgon. Så klockan 8.00 går minibussen söderut! Ska bli kul att se hur allt är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0