Tillägg

Måste ju lägga till en sak till föregående lista som jag glömde bort.
Att skriva sms kan vara förenat med ett litet anfall från Zelda. :)

Ikväll har jag bjudit Emma, Jocke, mamma och pappa på mat. Det verkade som att dom var nöjda. :) Jag provade ett nytt recept med kycklingfilé. Kul att jag hann träffa syrran och Jocke lite. Men om två veckor kommer dom hem igen. Och om tre åker jag och syrran på semester!

Nu har jag även fått hjälp med att hitta ett bra abonnemang, så nu ska jag nog byta mobilabonnemang och köpa en iPhone! Verkligen på tiden att köpa en ny och att jag har en modern mobil! :)

Har ju tänkt satsa riktigt nu på att sluta äta godis ett tag. Helst vill jag hålla uppe ett år, men jag tar det månad för månad. Men så har jag ju kommit på ett litet problem. När jag åker utomlands vill jag ju gå på Taxfree. Jag brukar alltid köpa en Toblerone vit och en förpackning av min favoritlakrits. Hur ska jag nu kunna hålla mig från att göra det?! Lakritsen kan jag nog skippa, men att få äta av den där stora goda tobleronen! Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0