Träning

Har precis kollat på vårens schema på Gymmix, och nej, det blir ingen träning där i vår. Mitt favoritpass är borttaget så det är ingen idé att jag köper kort. Det blir antagligen för dåligt använt. Får i stället försöka att hålla i skidåkningen och kanske försöka hitta någon annan träning också.
Och apropå skidåkningen. Kom hem från jobbet idag och det var fortfarande plusgrader. Funderar på att ta en promenad idag också istället då. Men nu ska jag fixa mat först.

På jobbet var jag förresten med på mitt första telefonmöte. Fast det var bara att sitta och lyssna och försöka höra vad dom sa, vilket inte alltid var det lättaste. Det tar nog några gånger innan man vågar säga nåt, med tanke på att folk från hela Europa är med och lyssnar. :) Snart är det dags att börja planera för vårens utbildningar också. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0