Väntan...

Nu är det bara att vänta på att tåget ska gå... Har gjort klart i princip allt. Bara småsaker kvar som jag gör precis innan jag ska åka.
Ska köpa en kebab med bröd till middag tänkte jag. Men inte förrän om 1,5-2 timmar. Oj vad mycket tid jag fick över.
Har försökt leka med Zelda så mycket som möjligt idag. Något mys har det knappt blivit tal om för hon har nog inte sovit nånting på hela dan. Och jag vet inte om hon känner på sig att jag ska åka för ibland har hon verkat lite arg på mig. :)
Hon har en tova som jag är lite orolig över som jag vill få bort. Vet bara inte hur. Den sitter mellan frambenen och börjar gå upp mot halsen. :/ Usch, det känns inte bra. Hade tänkt försöka klippa lite grann när hon var lugn, men hon är ju som sagt inte lugn nån gång. :) Men jag undrar om hon inte gick och la sig precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0