Bröllop!

I dag gifte sig Emmas bästa vän Linda med sin Kenneth. Jag och mamma bestämde oss för att gå på vigseln. Det var så fint. :) Blev jätterörd och tårarna började komma så fort dörrarna öppnades! Linda var så fin med en jättevacker klänning och jättefin bukett.

Lite senare ska jag åka till Sandra. Det var ett tag sen jag var där nu och dom har en ny familjemedlem som jag inte har träffat än, en liten gråhundsvalp. :)

Två veckor har jag kvar till min semester. Än så länge är semestern fortfarande i planeringsstadiet, men planerna har nu ändrats. Tanken var ju att åka till Schweiz och resa runt där. Pappa ville följa med, så vi tänkte ta en far- dotterresa. För att båda ska få ut så mycket som möjligt av resan så vill jag ju att vi åker nånstans dit båda verkligen vill åka. Så jag kom på nya resmål dit jag tror att pappa är mer sugen att åka. Därför är nu planen i stället att åka till Prag och Dublin! Men jag har inte kollat några resor än, så vi måste ju se vart priserna ligger först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0