Nedräkning

Nu är det inte så långt kvar till semestern... När arbetsdagen är slut i morgon så har jag bara en vecka kvar. Ska bli så skönt! Känner verkligen att det behövs nu!
Den här veckan har Emma och Jocke varit hemma på semester så vi har hunnit umgås lite. I tisdags var vi och åt pizza efter att jag slutat jobba. På onsdagen åt vi grillunch på Hembygdsgården och på kvällen var vi på Järnvägs tillsammans med ett par kompisar till dom. Det var räkfrossa men jag åt järnvägstoast i stället. Mycket trevligt. I dag hade jag en timmes lunch och åkte till Tallåsen och åt lunch som Emma och Jocke hade fixat till mig. Sen skjutsade jag dom till tåget.

Nu är det snart helg och det ska bli så otroligt skönt!
I dag fick jag mitt antagningsbesked till universitetet och jag kom in. Men jag har ju bestämt mig för att vänta lite...

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kom in! :-) Visste det! Tänk vad roligt om du hade flyttat hit...

2011-07-15 @ 11:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0