Ett tag sen

Det har blivit väldigt dåligt bloggande den här veckan (inget alls). Nu ska jag uppdatera lite om vad som hänt sen sist.
Börjar med fredagen förra veckan. Jobbade på dan. Efter jobbet kom Anna till mig och åt nachos. Sen tog vi en liten tur till Nore och satt och pratade lite. Åkte vidare till Statoil och inhandlade lite gott och hyrde ett par filmer. För att göra en halvlång historia lite kortare gjorde vi ett värdelöst val av filmer. En var 2.45 lång och den andra var en fransk film som verkade riktigt dålig, av dom ca fem minutrarna vi såg den att döma. I stället för att titta på filmerna fick vi sällskap av Hansa, en kollega. Anna och Hansa satt och drack rödvin och vi spelade gamla goa låtar. Trevlig kväll.

Lördagen spenderades i soffan halva dagen. Sen bestämde jag mig för att följa med Sandra på fest i Delsbo. Passa på att träffa lite nytt folk. Vi tog sen bussen till Ljusdal för utgång på Järnvägs. Kul kväll!

På söndagen följde jag med Anna och hennes dotter till Nore. Låg och solade och åt en massa god picknickmat som hon hade gjort.

På måndagen tog jag cykeln till Tallåsen och hälsade på mamma och pappa som varit på semester i 2,5 vecka. Satt och solade lite och fick god mat och se bilder från semestern.

Sen var det dags för jobb igen. Har inte hänt så mycket under veckan. Har bakat lite fika till jobbet, både till onsdagen och i dag. I dag gick jag en utbildning och har lärt mig lite mer om farligt gods. Intressant och nyttigt till jobbet.
En rolig sak som hände i tisdags var att Lina blev mamma! Grattis vännen! Längtar tills jag får se lilla Jack.

I dag efter jobbet gick jag och Kristin en kort sväng på köpingen och åt glass på Finess. Sen kom Adele hit en stund och pratade och hade även med sig lite fika. Tack gumman! :)

Det var min vecka i korthet.

Kommentarer
Postat av: karin

låter som en bra vecka :)

2011-06-14 @ 19:53:18
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0