One week

Drygt en vecka sen jag skrev nu. Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera här.
Lite kortfattat om vad som hänt den senaste veckan.

Torsdag
Följde med Therese till en kompis till henne på Mary Kay-party. Trevlig kväll med trevligt sällskap och lite test av skönhetsprodukter. Det blev ett inköp av en ny parfym.

Fredag
Middag med teamet efter jobbet. Jättegod mat på Stadt och återigen trevligt sällskap. Några av oss fortsatte kvällen på Järnvägs.

Lördag
Middag och utekväll på Järnvägs tillsammans med min närmsta chef och ett gäng andra människor. Några som jag kände lite sen tidigare och några nya bekantskaper. Mycket trevligt med lite oväntade inslag.

Söndag
Slödag i soffan.

Måndag
God middag på Condis med goa vännerna Kristin, Erika och Anna. Sen åkte vi till Anna och träffade dom små valparna som nu blivit fyra veckor gamla. Sååå söta! Kunde ha suttit och tittat på dom hur länge som helst! Roligt att se hur dom följer samma rutiner. Äter en så äter alla, sen ska alla sova och så är det dags för bus för hela högen. :)

Tisdag
Inget särskilt hände. :)

Onsdag
Joggingtur med Kristin.

Torsdag (idag)
Mys med sötaste lilla Jack på jobbet! Kul att Lina och Marcus kom förbi och visade upp honom. Han är så fin! Två veckor och två dagar gammal. :)

Det var min vecka det. En väldigt bra vecka!

Trevlig midsommar på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0