Update

Kör en liten uppdatering igen om vad som hänt sen sist.
Lördagen spenderades i Sveg och Duvberg hos släkten på pappas sida. Farmor fyllde 85 år! Vi började med en jättegod jordgubbstårta (inhandlad på Finess, Ljusdal) hos farmor. Satt och pratade en stund och åkte sen vidare till Duvberg. På vägen stannade vi på kyrkogården för att minnas farfar...
Vi satt och pratade och drack och åt lite gott. Senare blev det trerättersmiddag. Jättegott! Vi var inte kvar så sent på kvällen, utan åkte vid halv nio. Vi skulle ju skjutsa hem farmor och sen åka dom elva milen hem.

På söndag eftermiddag gick jag till Adeles salong och höll henne sällskap medans hon fixade sina naglar. Imponerande att se när hon gör det på sig själv. :) När hon var klar gick vi och åt glass, mjukglass blev det för mig. Sen köpte jag med mig kinamat och åkte till mamma och pappa.

I går gick jag ännu en utbildning på jobbet som handlade om projektledning och det som kallas First choice. Väldigt bra och intressant.

Ska lägga mig tidigt i kväll för jag har varit så himla trött. Ska bara slänga ihop en sallad först, så jag har lunch i morgon. Ett tips till en sallad är att ha kassler och äpple i. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0