17 km

Det blev skidturen för dagen. Av dessa 17 km var det mycket uppför och därefter mycket nerför när vi skulle hem. En backe var mer än 1 km. På vägen upp kändes det mindre bra när man visste att man skulle åka ner samma väg. Men det gick. :)
Härligt väder var det. Sol och klarblå himmel. Det var lite blåsigt där det var öppet bara, så då blev det ibland lite småkyligt.
Väntar mig en rejäl träningsvärk i armarna i morgon, för det var lite bakhalt så man fick ta i ordentligt med armarna ibland.
Är det fint väder i morgon så kan jag förbereda mig på en tur till. Får se hur man mår efter helgen. :)

Ikväll blir det final i Melodifestivalen. Kul! Jag tror jag hejar på The moniker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0