Fredag!

Härligt, nu är det fredag! I eftermiddag åker jag till Stockholm. Har tagit ut lite komp och slutar 14.45. Skönt att komma ner i skaplig tid till Emma.

I går efter jobbet var jag, Anna, Therese och Adele till Kick Saloon och åt middag. Jättegod mat! Tyvärr gjorde vi en liten miss. Vi trodde att det var "ät 2 betala för 1" onsdagar och torsdagar, men när vi kom dit visade det sig att det var tisdag och onsdag, så det var bara att betala fullpris. Lite trist när man hade ställt in sig på att äta för halva priset. Men men, det var värt det ändå. :) Trevligt sällskap och god/mycket mat på en torsdag, vardagslyx!

Nu planerar jag och Karin att anmäla oss för Tjejvasan nästa år. Vi ska försöka få ihop lite fler folk från jobbet. Tyvärr vet jag inte så många som åker skidor, men ett par stycken till i alla fall. Och så kanske syrran vill hänga med också, för vi har ju också pratat om det.

Kommentarer
Postat av: Anna J

Tack själv bästa Lena för trevligt sällskap, det måste vi lätt göra om igen! :)

2011-03-18 @ 07:14:59
Postat av: Nette

SV: Tänk att man kan fastna så fort.

2011-03-18 @ 08:20:29
URL: http://nettevw.blogg.se/
Postat av: Lina

Utan att lova så tror jag nog att jag också vill vara med och åka :)

2011-03-18 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0