Funderingar

I mars har jag ett par saker att fundera över.
Hur lång semester ska jag ha i sommar och vilka veckor vill jag vara ledig?
Vilka skolor/program ska jag söka in på till hösten? Sen har jag några månader till på mig att fundera på om jag ska plugga eller fortsätta på DHL.

Vilka sega dagar det är just nu på jobbet. Mars kommer nog att bli en lång månad. Jag har några grisveckor framför mig känns det som, med nästan bara dom tråkigaste passen. I och för sig har jag ju utbildningen att se fram emot så då kanske det går lite lättare i alla fall.

Nu längtar jag verkligen till vår och sommar! Vill ha varmt, torra vägar, blommor, ljusa kvällar, kunna cykla, få använda mina sommarkläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0