Harem

Kan inte låta bli att lämna lite kommentarer om Big brother idag igen. Alltså, vad är det för dårhus dom har "skapat" den här säsongen? Det är ett stort fyllehus där alla är med alla. Det är ju sjukt att det här får visas på tv. Det är ju verkligen tur att det ändå går ganska sent. Och den nya tjejen har ju verkligen inga hämningar. Hon sa att hon kan tänka sig att vara med i porrfilm, men det verkar som hon försöker att göra det redan nu.
Och ändå kollar jag. Fattar inte att man inte kan låta bli.


Över till nåt helt annat. Jag började ju det här året så bra och var jätteduktig på att hålla mig från onyttigheter. Men nu är jag tillbaka till den gamla vanliga Lena. Har svårt att hålla mig från att äta nånting onyttigt nästan varje dag. Det behöver inte vara mycket, men alltid nånting. Nån kaka eller oboy eller nåt annat sött.
Nu måste jag försöka ändra på mina vanor igen.
Men jag tror att jag har svårare att hålla mig från onyttigheter när jag inte tränar. Och det är ju då man borde hålla sig ännu mer. Dags för att sundare liv om man ska vilja visa sig i bikini i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0