Jobbtrötthet

Sitter fortfarande på jobbet. Skulle sluta 18.00, men jobbar över lite (får se hur mycket det blir) eftersom vi hänger på en skör tråd om vi ska klara siffrorna idag. Är väldigt trött och har haft lite ont i huvudet, men tänkte att jag kunde ställa upp ändå, tillsammans med några andra.

Har känt på sista tiden att jag blir så trött under dagarna. När jag går hem från jobbet går jag och gäspar hela vägen. Undrar om det beror på luften här inne, eller vad det kan vara?
I morse hade jag ju egentligen sovmorgon och började 10.00, men hade en tid att passa 8.00 så jag gick ändå upp strax efter 7 och duschade och tvättade håret (vet inte när jag hann tvätta håret på morgonen en jobbdag!). Åkte iväg och var tillbaka ca 20 minuter senare. Gjorde mig klar och hann ta det lugnt. Hann till och med titta på ett avsnitt av Big brother. Riktigt skönt! Och jag kände mig rätt pigg. Men som sagt, under dagen har jag bara blivit tröttare. På eftermiddagarna känns det som jag hamnar i nån dvala.

Ikväll ser jag fram emot Mästerkockarna, avokadomackor till middag och glass som jag tänkte unna mig.
Och snart är det helg! Det ser jag verkligen fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0