Kollegor

Idag har jag umgåtts med kollegorna hela långa dan. Först har jag hållit i utbildningen själv. Planeringen var sådär, så jag blev klar lite tidigt och fick börja improvisera lite och gå vidare med sånt jag skulle göra senare egentligen. Men det gick ok... Man är lite ringrostig känns det som. :)
Resten av veckan kommer jag att fortsätta utbilda ensam.

Efter jobbet skyndade jag hem och åt. Sen bar det vidare mot Curlinghallen. Vi fick chansen att testa på curling tillsammans med jobbet. Det var jätteroligt, men väldigt svårt! Man kände sig nästan som Bambi på hal is ibland. :) Balansen var det sisådär med. Men roligt var det som sagt och matchen slutade 1-1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0