Ladies night!

Lördagkvällen blev väldigt lyckad! Vi hade jätteroligt och det var så kul att ses hela gänget igen (nästan hela, höggravida Thérèse stannade hemma denna gång). Vi började hos Adele där vi satt ett par timmar. Hon hade fixat så fint med champagne med hallon (mycket gott!), melon och nötter. Sen tog vi taxi ner till Stadt, eftersom vi inte visste om vi skulle ta oss ner med klackar i denna halka.
Väl där fanns det lite olika produkter att titta på, hår- och hudvårdsprodukter och andra "njutningsbara" grejor. Sedan hade dom lite olika tävlingar och så sallads- och pajbuffé.

  


Senare kom det två manliga strippor upp på scenen. Av någon anledning var det Erika och jag (singeltjejerna) som satt kvar vid bordet i stället för att gå upp och titta på dom. Och av allt man kan prata om, så satt vi då och pratade jobb! Ha ha, så roliga var vi! :) Men senare kom jag igång och röjde loss på dansgolvet. Det är ju så himla roligt att bara dansa, utan att tänka på om det är snyggt eller så. Bara tänka på att jag själv har roligt. :) Och om andra hade roligt av att titta på min fuldans och min och Sandras Satisfaction-dans så bjuder jag på det!

   

När det var dags för hemgång gick jag och Sandra och köpte strips med beasås. Gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0