Melodifestivalen - Dynazty

Är väl inte helt nöjd med vinnaren, men det hade ju kunnat vara sämre också. Jag la dock min röst på The moniker.
Men kvällens höjdare var gruppen som sjöng förra årets vinnarlåt! Blev både glad och chockad när jag såg dom!
Jag börjar från början. :)
När H.E.A.T var och spelade på Stadt i Ljusdal för nåt år sen hade dom ett förband med sig som jag tyckte var bra. Men jag kom tyvärr inte ihåg vad dom hette. (Ni förstår nog var den här historien leder, men fortsätt läs för att få med alla delar!)
Ett tag senare, minns inte hur lång tid det kan ha gått, så är jag och hälsar på Emma i Stockholm. Det var när hon bodde i sin förra lägenhet på Söder. Och så möter vi en kille i trappuppgången och jag ser att det är en av bandmedlemmarna i H.E.A.T:s förband. Sen när jag har varit hos Emma så har jag sett dom ett flertal gånger, tre  stycken av dom fyra medlemmarna. Jag har sett dom i trappuppgången, på mataffären och på restaurangen i samma hus där dom (Emma och någon av killarna) bodde. Jag har varje gång velat gå fram och säga att jag såg dom i Ljusdal och fråga vad bandet heter, men inte vågat.
Men så i kväll dyker dom helt oväntat upp i Melodifestivalen! Så nu vet jag äntligen vad dom heter. :) Dynazty.
Ska surfa in och lyssna på dom på Youtube och se om jag fortfarande gillar dom! Men det får bli i morgon.

Gonatt!! (Bäst att sova, för mamma och pappa är morgonpigga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0