Övertid

Äntligen hemma i soffan... Började 8.00 i morse och skulle sluta 16.15. Under dagen frågade chefen om jag ville jobba över lite och jag sa att jag jobbar till 17.00 åtminstone, så får jag se hur jag känner sen. Men trodde inte att jag skulle orka mer än så. Men när jag väl var i gång så var det bara att köra på, så jag gick hem 18.15. Två timmars övertid är bra för plånboken. :)

Igår jobbade jag dessutom över en halvtimme. På kvällen hade jag mysig fikastund med Kristin.

Nu ska jag sätta mig och planera min semesteransökan, som måste lämnas in i morgon! Det är inte alla som väntar till sista dan. Man brukar ju vara ivrig och vilja lämna in den så fort som möjligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0