Plus

6 plusgrader när jag kom från jobbet idag. Tänk att det är så varmt. Känns ju nästan som att våren är på väg, men av erfarenhet vet man ju att det är vinter iaf en månad till och antagligen blir minusgrader igen snart. Men våren får faktiskt gärna komma nu om den vill, trots att det innebär ingen mer skidåkning för i år.

Har inte haft någon lust att träna dom senaste veckorna. När jag inte kan åka skidor tänker jag ju att jag ska gå ut på promenader, men jag tar mig helt enkelt inte ut.

Nu är det fredagkväll och den ser ut som dom flesta fredagskvällarna för mig. Tortillas till middag. Let´s dance. Och så måste jag se Skavlan. Natascha Kampusch ska vara med. Ni vet, hon som kidnappades som barn och var inlåst i åtta år. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0