Saturday night

En mycket trevlig lördagskväll har det varit tillsammans med Anna. Först blev det ett besök på kinarestaurangen. Sen gick vi till mig och högg ganska snabbt in på ostkrokarna och vinet. :) Anna hade även med sig bakelser, mycket gott!
Vi har inte umgåtts så mycket på tu man hand så det var roligt!
Jag berättade om mina planer till sommarsemestern. Jag vill ju gärna åka på en resa ensam (eller jag skulle ju såklart hellre åka med nån, men har nog ingen att åka med) och funderar på att åka till Schweiz och hitta på lite äventyrliga saker. När hon åkt hem började jag kolla på flyg och hotell för att se lite var priserna ligger. Det kanske går en del pengar men mitt mål är att kunna lägga undan en del pengar nu under våren för att kunna göra två resor i sommar/höst. En äventyrsresa ensam och en weekendresa tillsammans med Sandra till en stad i Europa (lutar åt London). Hoppas att jag kan göra båda!
Och hoppas att jag kan ta med Zelda till Emma och Jocke när jag åker bort. Skulle vara perfekt!

Om det är nåt stavfel eller konstig formulering så beror det nog på att jag fortfarande dricker vin, även efter att Anna åkt hem, men jag tror att, om det är nånting jag kan trots onykterhet så är det faktiskt att skriva! En sån språkpolis är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0