Våffeldagen

Idag är det våffeldagen och då slår jag till med våfflor till middag. Det har jag som tradition. :) Jag brukar ha grädde och lingonsylt på mina. Mums! Hur äter du dina våfflor?

 

Fredagsfikat verkade bli lyckat, speciellt dessa goda chokladmuffins med nougat på. En fick jag över så det får bli min efterrätt. :) Jag hade även med morotskaka som också verkade uppskattas. Men tyvärr fäste inte glasyren så bra på kakan så en del av den fastnade på plastfolien jag hade emellan kakorna i burken. Orkar inte ha en hel plåt eller nåt med mig. Nån som har nåt tips på vad man kan använda för att dela av mellan kakorna, som det inte fastnar i?

I kväll är det final i Let´s dance. Har ingen favorit, så för min del får vem som helst vinna.


Har ett par saker att komma ihåg den närmsta tiden.
- Lämna in semesteransökan (det är illa om man glömmer det!)
- Skicka in ansökan till skolor (även om jag kanske inte börjar plugga till hösten, det beror på hur det utvecklar sig på jobbet)

Kommentarer
Postat av: Nette

Muffinsarna var super god=) Jag måsta fuska lite med min LCHF diet när jag såg dem;-)

Bakplåtspapper brukar fungera att ha mellan kakorna.

2011-03-26 @ 17:37:19
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0