Vårväder

Ute är det jättehärligt väder. Vägarna har börjat bli torra nu. Känner att jag borde ta en promenad. Inte bara borde, utan jag vill. :)
Men än så länge har jag inte gjort nånting idag. Jag är alltid så himla seg på lördagar! Ska snart ut och göra några ärenden på köpingen. Men när jag tänker efter så kanske jag inte behöver göra det jag tänkte just idag. Skulle faktiskt kunna skjuta på det nån dag. Så får jag mer tid till annat.
Ska städa tänkte jag. Men jag delar nog upp det på två dagar och gör en del idag och resten i morgon. Får se om jag hinner med en promenad också sen.
Och i kväll kommer Anna, så ska vi ha mysig tjejkväll. Gå och äta på kinarestaurangen och sen kolla på Körslaget.

Nej, dags för städning då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0