Vasaloppet

Idag var det dags för Vasaloppet 2011. Nån gång ska jag också åka! Men man kanske ska börja med Tjejvasan. Nästa år kanske? Då har man ju ett mål med sin träning också, så man kanske orkar hålla i det. Skulle vara så roligt att testa och se om man klarar av det och var man hamnar i resultatlistan.

Jag gick nyss ner till Prix och handlade. Mötte en svart Mercedez och personen som körde vinkade väldigt igenkännande till mig. Och jag såg inte vem det var, men jag hejade i alla fall tillbaka. Men finns det något mer irriterande än när någon hejar och man inte vet vem det var!

I morgon är det första dagen för utbildningen. Spännande! Jag har ju gjort det en gång nu, så jag hoppas det går bra den här gången också. Ska försöka lägga mig tidigt i kväll, för jag sov så dåligt i natt.

Nu är det middagsdags!

Kommentarer
Postat av: Karin Olsson

Ja, gud vad kul det hade varit o få åka tjejvasan! Det är något jag skulle vilja testa på oxå :)

2011-03-08 @ 10:46:50
URL: http://kolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0