Vi drar till fjällen

I morgon börjar jag jobba klockan 7.00. Så då är det upp tidigt som gäller, vilket också betyder tidig kväll ikväll. Sen är det utbildning och så slutar jag 15.15. Efter jobbet åker jag till fjällen med mamma och pappa. Ska bli så härligt att komma upp dit och bo i husvagn och bara umgås med mina älskade föräldrar. Riktig myshelg. Minns inte när jag var där uppe sist, men många år sen var det i alla fall. Så det är på tiden!


Är det nån som följer Big brother? Jag hade inte tänkt göra det, men så blev det ändå. Man kan ju inte låta bli. Men jag stör mig så otroligt mycket på Roza! Vilken dryg, omogon dramaqueen hon är! Hoppas hon åker ut snart. Tyvärr kan hon inte bli nominerad just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0