9 maj

Denna måndag på jobbet har bestått av planering av utbildning och lite coaching. Dessutom lite godis- och ostkroksätning. Inte bra.
Efter jobbet tog jag cykeln till elljusspåret för en liten joggingtur. Hade planerat att jogga 2 km för att se om jag orkar den sträckan. Redan efter 100 m kändes det jobbigt så jag började fundera på att köra intervaller i stället. Men så bestämde jag mig för att jogga så långt jag orkade och jag tog mig faktiskt hela vägen runt. Snabbt gick det inte, men jag joggade iaf så det kändes bra. Nu är det bara att fortsätta på den sträckan ett tag och försöka minska tiden.
I dag skickades min nya iPhone 4 med Posten! Woohoo! Snabb dom är. :) Jag beställde den igår kväll.
I morgon och några dagar framåt är det dags för utbildning på jobbet igen. Och så ska jag fixa naglarna i morgon kväll. Äntligen! Det ska bli riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0