En vecka till...

Snart har en arbetsvecka till gått. Bara fredag kvar! Skönt med helg igen. :)
Min iPhone har kommit, men mitt abonnemang är tydligen inte igång än, så jag kan inte använda den. :/ Hoppas det är igång snart.
På jobbet har det varit utbildningar hela veckan. I morgon är den sista. I dag hade jag sovmorgon och började klockan 11.00. Men trots att jag sovit nio timmar var jag trött. När ska man egentligen bli piggare?
I morgon kommer Emma och Jocke hem, och dom har med sig sin katt. Vi ska testa och se hur min och deras katt går ihop. Spännande. :)

I kväll är det semifinal 2 i Eurovision. Måste säga att Sverige har det absolut snyggaste shownumret. Hoppas vi går vidare! Hittills i kväll har jag annars gillat Bulgarien bäst tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0