Kortvecka

Då var det måndag igen och den här veckan är lite kortare än vanligt. Skönt med en ledig dag mitt i veckan.

I går städade jag och tog sen en joggingtur. På eftermiddagen kom Sandra hit och hälsade på. Så kul att träffas bara hon och jag och få tid att verkligen prata. Vi gick och åt pizza och sen tillbaka till mig och åt lite hembakade muffins. Klockan elva på kvällen åkte hon hem och jag gick och la mig.
Men hade lite svårt att somna. Sen tror jag att jag har drömt ganska mycket, men när jag vaknade och såg att klockan snart skulle ringa (min wake up lamp hade börjat lysa lite), så kändes det knappt som att jag sovit nånting.

På jobbet fortsätter jag med lite fler utbildningar den här veckan. Efter sista passet på onsdag kommer det att kännas ganska skönt, för man börjar bli lite less på att säga samma sak om och om igen. :)
Har även haft ett par möten som till att börja med inte gav mig det svar jag hoppats, men efter nästa möte kändes det bättre. Tror inte att jag kommer att börja plugga till hösten, eftersom jag verkar få många möjligheter framöver.

Har en kollega att tacka för väldigt mycket. Som verkligen står bakom mig och ser till att jag kommer framåt på jobbet. Är otroligt tacksam för henne, som verkligen tror på mig. Hon är jättebra att prata med och ventilera olika saker med. Hon har otroligt många bra tankar och värderingar och enligt mig är hon en av dom vettigaste och bästa personerna i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0