Nattliga aktiviteter

På mitt sängbord har jag en så kallad Wake up lamp. Det är en lampa som börjar lysa mer och mer, lite i taget, så det blir som att vakna till solen. Det är dessutom en klockradio, så jag brukar ligga och lyssna lite på Morgonpasset i P3 på morgonen. I morse när jag vaknade märkte jag att det var så lågt ljud på radion. Jag kollade mot bordet och såg att den inte stog där. Så tittade jag ner på golvet och där stog den, men upp och ner! :) Den kan inte ha ramlat ner, för då borde jag ha vaknat, så antagligen har jag nån gång under natten ställt ner den där. Det var längesen jag gjorde nåt sånt i sömnen nu, vad jag vet i alla fall. :)

I dag har det snöat till och från här. Usch, nu när det har blivit vår och grönt och fint så vill man inte ha någon snö! Men det lägger sig ju i alla fall inte. Jag hoppas det blir varmare snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0