Shoppingdag!

Idag har jag och Sophia varit i Hudik och det blev en hel del shopping för mig.

 



Någon som känner igen modellen på dom sista shortsen? Mina snygga byxor som jag köpte förra gången jag var i Hudik har nu kommit i shorts, så självklart var jag tvungen att köpa dom! Jag har ju dessutom letat efter shorts med hög midja. Fast dom ser mer svart än blå ut i verkligheten.
Och så hittade jag äntligen ett par pumps som jag kunde ha utan att tappa dom! Otroligt! Jag hade sån tur så det fanns ett par i storlek 35, för halva priset! :) Som jag önskat mig ett par vanliga hederliga pumps! Dessutom köpte jag ett par joggingskor, som jag verkligen hoppas kommer bli bra. Plus två par sportstrumpor, så nu är jag redo att ge mig ut på en joggingtur!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0