Söndag kväll

Det har varit dåligt med bloggande den senaste veckan. Har haft dåligt med inspiration och ork, till att göra något överhuvudtaget.
Tror inte jag har så mycket att berätta om veckan som gått, utan går direkt till helgen i stället. Igår följde jag med Adele till Delsbo för att gå på fotbollsmatch. Niklas, hennes sambo är målvakt för Delsbo. På kvällen åkte vi en sväng till Rosehills för att titta på Järvsökören. Tyvärr var inte Andreas Johnson med, men kören var bra ändå. :) Tog en cider där och åkte sen till Adele och Niklas för en spelkväll. Mycket trevlig dag med min goa vän!

Idag har jag varit ganska produktiv. Mer än på länge! Har tvättat, städat, diskat, bäddat med rena sängkläder, lagt undan vinterkläderna, slängt mina vinterskor där båda sulorna börjat lossna och även en halsduk som jag tvättade sönder i början av vintern. Jag som brukar vara dålig på att slänga saker. :)
I kväll tog jag även en joggingtur! Det har redan gått två veckor sen sist, så det var på tiden. Det kändes som jag sprang snabbare än sist så jag trodde jag skulle få ner kanske en minut av tiden, men jag sprang på nästan exakt samma tid som förra gången.

Till veckan ska jag hålla utbildningar varje dag. Hade tänkt förbereda mig lite i fredags, men vår server låg nere så jag kom inte åt utbildningsmaterialet. Det var lite synd, för det hade känts lite bättre att kunna planera lite vad jag ska säga. Får se hur det blir i morgon, för servern kommer nog inte att vara i gång på morgonen, så vi får se hur vi löser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0